Kamis, 21 Januari 2016

PAKEJ JAKARTA / PUNCAK / BANDUNG

Aturcara Pakej :

HARI 01           : KUL - JAKARTA                     [MT/MM)

Berlepas dari LCCT jam 0700 pagi dan dijangka tiba di Jakarta jam 0800 pagi. Setibanya di Lapangan-terbang Antarabangsa Soekarno-Hatta , Jakarta , peserta akan disambut oleh wakil kami. Kemudian dibawa melawat ke Bazar Kesenian ( Art Market ) di kawasan Ancol Dream. Selesai lawatan , peserta akan dibawa ke hotel. Makan malam direstoran tempatan.
HARI 02           : JAKARTA – PUNCAK - BANDUNG    [SP/MT/MM]
Selepas sarapan , peserta akan dibawa ke Tugu Peringatan , Kilang Batik , Taman Mini Indonesia [TMII]. Kemudian , bertolak ke Puncak dan melawat di sekitar Bandar Pelancungan di situ. Selesai lawatan , meneruskan perjalanan ke Bandung. Peserta akan bermalam di Bandung . Makan tengahari dan malam di restoran tempatan

HARI 03           : BANDUNG     [SP/MT/MM]

Selepas sarapan , peserta melihat Gunung Berapi Tangkuban Perahu , Air Panas Ciater (Hot Spring Water Ciater ) yang baik untuk rawatan kulit . Pada sebelah petang , peserta akan dibawa membeli-belah di bazaar-bazar sekitar Jalan Cihampelas (Jeans & T-shirt dll ), Jalan Cibaduyut (barangan kulit seperti jaket , beg dan sebagainya ), Stock center (Textile & Busana export Quality), Ghani Artha (Fashion sulaman , Table cover Embroidery). Kemudian , setelah selesai peserta akan di bawa ke hotel untuk berehat. Makan tengahari dan malam disediakan di restoran tempatan.

HARI 04           : BANDUNG –JAKARTA           [SP/MT/MM]

Selepas sarapan bertolak balik ke Jakarta. Dalam perjalanan singgah di Bogor untuk makan tenghari.
Setibanya di Jakarta, peserta akan dibawa ke beberapa pusat membeli-belah yang terkenal dengan harga yang murah seperti di Jalan  Mangga Dua visit: ITC, WTC, Pasar Pagi & Mall Mangga Dua dan Sarinah Thamrin. Kemudian , setelah selesai peserta akan di bawa ke hotel untuk berehat.
Makan tengahari dan malam disediakan di restoran tempatan.

HARI 05           : JAKARTA – KUL                    [SP/MT]

Selepas sarapan , acara bebas. Peserta berpeluang mengisi masa yang ada dengan aktiviti masing-masing. Kemudian peserta akan dibawa ke Lapanganterbang Soekarno-Hatta Jakarta untuk penerbangan balik ke Malaysia.

HOTEL :
JAKARTA              : GRAND ALIA HOTEL / SETARAF
BANDONG            : SUKAJADI HOTEL / SETARAF

HARGA TERMASUK :

1.    Penginapan di hotel bertaraf 3 bintang 
2.    Pengangkutan dengan kenderaan berhawa dingin dan selesa
3.    Makan 3 x sehari mengikut pakej
4.    Lawatan sebagaimana dalam aturcara
 
HARGA TIDAK TERMASUK :
1.    Tiket kapalterbang , cukai lapanganterbang dan caj minyak ( YQ tax )
2.    Tips

Tidak ada komentar:

Posting Komentar